tisdag, april 22

Alla mina ex

En nackdel med att bo på ett litet ställe är att alla människor hamnar på samma plats. Det värsta är väl nästan vänner man blivit osams med och ens gamla pojkvänner. Men som alla vet, med pojkvänner kommer en släkt. Så på ett sånt här litet ställe är det inte bara gamla pojkvänner och kompisar man stötet ihop med titt som tätt utan även exets släkt. Vilket jag inte är något fan av direkt. Mammi och jag var ju på Ica idag och såklart mötte jag två mammor till två gamla "pojkvänner". Toppen! För att kopiera Borat, NOT!
Men jag antar att det är sånt där man helt enkelt bara får stå ut med. Skönt att jag flyttar snart. Så att jag slipper springa in i gamla ex och gamla exfamiljer! För Gudarna ska veta att det finns roligare saker att göra.
Som att spela alfapet och lägga sig tidigt.

Inga kommentarer: