måndag, april 28

Eländig

En mycket nära vän till mig, MA var här förut. Några timmar i slapphet, vi spelade kort och pratade om allt möjligt. Bland annat att förhållanden är något man ska avstå från. Det kom vi fram till när vi diskuterade folks förhållanden. Det kan ju inte vara hälsosamt. De flesta går upp totalt i sina förhållanden och glömmer allt vad liv heter och skiter fullständigt i sina kompisar. Det blir en massa bråk, det tar slut, någon är ledsen och tårar faller. Det är mycket bättre att skita totalt i killar, ha någon lite oseriöst ett tag och leva livet. Det är mycket bättre! Inga brustna hjärtan där inte och jag tror att man får ut mera av livet på det viset.

Senare på kvällen kände jag mig eländig. Jag var ute och gick med hundarna, de gick på varsin sida och jag skulle dra handen med koppel över huvudet så att de kom på samma sida. Istället knockade jag mig själv så att jag höll på att ramla i diket som var fyllt med vatten. Sedan höll jag på att snubbla på en gren på marken när jag flög som en vante efter hundarna. Inte min dag! Därför ringde jag JF. Ett underbart samtal, precis vad jag behövde! Så nu mår jag lite bättre =)

Hej. Det är världens mest eländigaste människa som ringer.

Inga kommentarer: