tisdag, april 8

Oh yes!

Den mest korkade repliken i hela universum är följande:
"Åh, är du här?"
Nej, va fan ser det ut som jävla smartskalle.

Jag håller på och kikar på När Harry mötte Sally. Ungefär hälften har jag sett, men jag tog en paus nu för att gå och duscha. Det sista som hände är när Meg Ryan fejkar en orgasm inne på en restaurang. Så himla klockrent! Hur alla tittar på henne och hon bara sitter där och vrålar yes! Meg Ryan tillhör helt klart eliten av skådisar. Det är ju inget snack om saken. Det hela avslutas med att en äldre dam ska beställa och vräker ur sig "I'll have what she's having". Det är en härlig film! Under tiden passade jag på att stretcha. Riktigt skönt. Min rygg värker efter gårdagen.

Det är vår i södra Sverige. Jag vill också ha vår! Karro var åtminstone snäll nog att skicka en vårig bild till mig. Vilket jag är väldigt tacksam för =) Hon spred våren till mig, så nu sprider jag den vidare.

Inga kommentarer: