lördag, april 19

SALLY <3


Här kommer en bild på Sally. Min kärlek, mitt liv, min ängel =) Det är faktiskt en grymt bra vän! Och underhållande :) Detta är första bilden jag tagit på henne.

Igår var jag och VB hos FJ. Riktigt mysigt! Vi kom dit, åt lite mackor och sedan åt vi godis och pratade och skrattade. Vi spelade kort och såg på postkodmiljonären. VB åkte hem strax efter åtta. FJ och jag spelade mer kort, drack dricka, spelade Med andra ord. Och blev riktigt rädda för en väldigt hemsk katt. Den satt därute och bara satt. FJ försökte pricka den med snöboll, men lyckades inte alls. =/ Så vi låste dörren, för säkerhetsskull! Sedan käkade vi jättegod glass =) Jag åkte hem runt halvtolv.
Jag är gravid. Eller så inte.
Hokus Filijokus på dig.


Ljussättningen i torsdags gick sisådär. Våran grupp fick mest applåder under hela dagen! Jag vill bara dansa&dansa! Men det känns tungt i hjärtat att jag aldrig mer kommer dansa med brudarna. Eftersom jag flyttar. =( Men på vårshowen ska vi vara bäst! Träningen efteråt var störtskön! Och jag tror verkligen på oss. Vi kommer att vara brutalt bäst på hela jävla showen.
På måndag blir det genrep, kul att titta på alla andra nummer. Det njuter jag av.

Nu ska jag väl plugga lite fysik och borsta tänderna.

Inga kommentarer: