lördag, april 12

My sweetheart Sally


Min mp3 är nu i goda händer. Nämligen mina! Pappi och mammi hämtade ut den idag och nu har jag roat mig med att ladda den och överföra musik. Jag har lite över 450 låtar. Mest låtar har jag med Def Leppard. Trots att det inte finns ett spår av sommar ute så la jag in en massa sommarlåtar i alla fall. Den levererades med en liten skydds"väska" och en klämma. Klämman har jag inte riktigt lyckats få dit på ett bra sätt än. Men jag lär mig väl med tiden. Mp3n har i alla fall varit ute på sin första promenad. Vi gick och postade brev ihop. Eller, jag gick och den bara hängde på. Jag antar att den behöver något slags namn och jag tänker kalla den Sally. För det var det första namnet som dök upp i mitt huvud. Och Sally låter faktiskt inte alls tokigt. Sally. Jag gillar det! Alltså blir det så.
Typiskt bara att jag hittade den för närmare 50 kronor billigare på ett annat ställe senare. Men sånt tänker jag bara ignorera. För jag är lika förtjust i min Sally ändå, som bland annat har högtalarfunktion. Den har jag lyckats få i gång, men radion, den hanterar jag verkligen inte än.

Nu ska jag och Sally plugga. =)

Inga kommentarer: