onsdag, april 9

FY FAN VAD JAG ÄR BRA =)


FY FAN VAD JAG ÄR GLAD! Jag är så himla glad för att jag är just jag och ingen annan. Och just nu skulle jag aldrig vilja byta bort mig mot att vara någon annan. Inte ens självaste Beyoncé skulle jag vilja vara just nu! Jag trivs så enormt mycket med att vara lilla jag! Och anledning? Har jag någon anledning att vara såhär enormt megaglad? Ja! Tänk för att jag har det. Syon ringde nyss och berättade att jag, oansenliga lilla jag, fick HÖGSTA POÄNG PÅ INTAGNINGSPROVET! Och jag kan knappt fatta det! Hur lyckades jag med det?? Syon sa något om att i hela Sverige var det bara tre stycken som fått högsta poäng vad det gäller dans och att man sällan ger några högre poäng. Jag förstår inte alls hur allt detta hänger ihop, men jag skiter i det! Jag är bara så jävla, jävla, lycklig. Och jag gillar den här känslan. Skit i samhäll/språk! Det hade varit kul, men jag känner att jag måste gå estet nu! Jag bara måste det, jag tänker inte slänga iväg alla dessa poäng! Never in my life!
Dessutom fick jag brev från intagningskansliet i Skövde idag också. De betalar min utbildning, oavsett om jag går estet eller samhäll. Den här dagen kan inte bli mycket bättre. Ikväll firar vi med tårta! =)

Enda gråa molnet på min himmel idag är att Asta gjorde så att jag slog mig själv på näsan. Men det spelar ingen roll!

Inga kommentarer: