tisdag, april 15

Livrädd

Sicken jävla toppendag! Vädret är kanon och jag är superglad, trots att ögonen värker och huvudet är konstigt. Men det är små detaljer som jag gärna bortser ifrån! I skolan har vi haft kul mest hela tiden tycker jag! Musikalträningen gick galant och det var roligare än vanligt! På rasten mellan franskan och bilden fick jag och ID en konstig idé. Som startades genom att en kille gick in på toaletten med lampan släckt och dörren öppen. Sedan tog vi första bästa chans, för EH stod därinne, så vi kastade oss in, släckte lyset, drog igen dörren och låste. Sedan fick vi alla tre panik av mörkret och när vi tände fann vi att EH hade tryckt in sig i hörnet och höll händerna för ögonen. Jag har aldrig sett en mer livrädd person! Vilket jag och ID kunde skratta oss gott åt. Härligt =)

Vi har även kommit lite längre i planerandet om klassresan och upplägget är i princip klart. Vi ska bara fylla i det hela och hoppas på att det blir som vi vill ha det. Fast än är det lång tid kvar, vi åker ju 6 juni och vi är ju inte ens i maj än. Men det närmar sig ändå, med smygande steg.
Nu ska jag nörda mig och spela alfapet nämligen. Jag har mina perioder, ett tag var jag dödligt beroende.

GRATTIS FK!

Inga kommentarer: