fredag, februari 29

See you later


My new shoes
149 kr =) ETT KAP!

Jag har inte hunnit blogga de senaste dagarna. Har egentligen knappt varit hemma. Har varit i stan på teater och dansat och fullt upp! Just nu packar jag för fullt. Det blir en del! Ikväll sätter jag mig på tåget till Skövde och har ett ganska fullspäckat schema därnere också!
Men det är kul när det händer saker och ting. Man känner ju att man lever. Idag i skolan har vi haft kul. Jag och AN hade ett litet slagsmål, på skoj förstås.
Imorgon fyller RH år! GRATTIS GUMMAN =)

Annars kommer det nog att vara väldigt tyst från mig fram till måndag eftermiddag v.11. Tror inte att jag kommer ha tid att hinna blogga nästa vecka. Så då kommer det en uppdatering! Ha en skön skolvecka eller ett härligt sportlov sköna människor!

Inga kommentarer: