lördag, februari 2

Rocksångerskor i ett kasst band

I torsdags på musiken var jag och E rockiga. Vi rockade loss på Proud Mary och vad alla andra än kanske tycker så tycker jag personligen att vi var asgrymma! Vi kanske borde satsa på att bli rocksångerskor i ett kasst band eller nått liknande. Vi skulle nog lyckas.

Bion var jättebra! Konstig och hitochdit, men toppen! Och pizzan. OH MY GOD! Jag hade ju som sagt inte ätit på sex månader, pizza alltså, det är klart att jag har ätit under dessa sex månader, men inte pizza. Så det smakade jättebra. Och lite godis på det. Flöööööt <3
Imorgon blir det nog upp till en stuga i fjällen. Men allting känns bara så himla komplicerat och omständigt, så vi får väl se hur det verkligen blir. Föresten kliar det på min rygg och jag har jättemycket jobbig träningsvärk i benen och i häcken. Men det mesta kommer från dansen och då är det värt det. Tribalen är så himla kul, vi är en sådan mysig grupp och vi har det toppen ihop! Känns sorgligt att inte kunna fortsätta till hösten. Hoppas det finns något liknande i Skara :)

Men jag har en dålig vecka. Jag håller med om att det kanske inte lät klockrent och inte så noga genomtänkt. Men jag menade det inte alls så som det uppfattades. Jag är rätt bra på den sortens kommentarer, för jag tänker på tok för lite. Alltså, i alla fall på smarta grejer, smara kommentarer och att uttrycka mig på ett klipskt sätt. Däremot är jag expert på att tänka för mycket och att tänka så mycket så att jag sedan hindras av allting. Det har jag absolut inga problem med. Skulle kunna bli Dr i det ämnet.

Mitt vänstra öga kliar. Jag funderar på att sova. Men det känns lite smått tris faktiskt. Jag kanske sätter på någon film. Men vilken? Jag vill inte vara ensam, jag vill umgås med någon. Någon rolig, som är gosig och snäll. Någon som man kan prata med. Jag känner för att prata.
Jag avskyr att umgås med personer som ger en känslan av att de inte skulle lyssna om man verklgien behövde prata, när det känns som att de skiter totalt i en.

Jag ska skaffa mig fantasi

Inga kommentarer: