måndag, februari 11

Kom tillbaka? Jag mår kasst

Idag mår jag kasst. Jag mår illa, känner mig konstig och ont i huvudet. Ingen bra dag. Dock måste jag pallra mig iväg till skolan och göra det bästa av situationen. Ska göra ett nationellt prov som jag missade förra veckan. Men jag har ingen lust, för jag mår icke bra. På svenskan ska vi skriva dikter och på idrotten åka skidor. Det vill inte jag!
Mamma säger att jag ska gå bort till vårdcentralen och kolla mitt huvud. Har ju inte varit där, så jag kanske knallar över dit. Vi får se =)
Efter minst en veckas slarvande med medicinen så tog jag igår både morgon och kväll. Annars blir det mest antingen eller. Det tyckte jag var duktigt gjort av mig. Men nu är det bara 15 sug kvar. Så jag måste snart skaffa en till. För den ska fan inte räcka femton dagar! Jag måste börja ta detta lite mer allvarligt tror jag. För hela dan igår och kanske i lördags så hade jag ont i bröstkorgen. Badme! Man är ju inte riktigt van. Vilket jag inte kan skylla på, har ju hållt på ett tag nu. Den jag ska ta när det behövs har jag slarvat bort. Jättemysko. Först glömde jag den i I:s jacka och fick tillbaka den. Sedan tog jag med den till bilen och sen hittar jag den inte. Så den borde ligga i bilen någonstans och jag letade som hmm, ja, en gasell kanske. Men den finns inte där! Fastän jag vet att jag tappade den där =/ Hoppas den kommer fram. Jag gillade färgen.

Inga kommentarer: