lördag, februari 23

Du finns överallt

Om ungefär en halvtimma är det Melodifestivalen och jag antar att det blir mat på bordet ungefär samtidigt.
Patrik Isaksson är med, Caracola, Frida feat Headlines och sedan har jag inte så stor koll på vilka som är med mer. Spännande att se Caracola, har en störtskön partylåt med dem, som känns som en sån där låt man hade på discon som liten. Fast man förstod inte texten då förstås. Fick den av J och det måste bli förra sommaren, inte 07 utan 06. Du finns överallt.

Saturday Night Fever går på min lilla teve, som tidigare har varit hos båda syrrorna. Jag tänkte titta på Step up, men det var så länge sedan jag såg Saturday så jag valde den istället. Härlig musik! Jag hade velat vara ung på den tiden, glida omkring på flotta diskotek. Men så är det inte, jag är ung idag och alla människor är stela och skittråkiga idag. Okej, inte alla, men många.

Nu var det visst mat. Gott att stoppa något i magen.
Och ingen annanstans.

Trevlig kväll =)

Inga kommentarer: