tisdag, februari 12

With or without you

Jag åt frukost med min pappa efter att jag duschat. Han gjorde i ordning allting. Det är vardagslyx. En bra start på dagen. Fil, ägg och knäckebröd. Så avancerat blir det inte när jag fixar allting själv.
Idag ska vi ha sex&samlevnad. Temadag. Förhoppningsvis kul och en smula intressant. Men det tror jag säkert att det blir. Jag trpr att vi skulle titta på någon film, Get real. Men jag är inte hundra procent. Fast å andra sidan, när är man hundra procent?

Dagens klädsel: Gråa stuprör, skärp, svart lång tröja, vit kofta.
Dagens smycken: Långt halsband i guld, svanformad, glittriga guldiga örhängen.
Dagens hårprodukt: Schampoo, aprikosolja
Dagens parfym: Naomi Campbell

Kom inte på något mer dagens för tillfället. Jag ska gå och blåsa håret någon minut till och sedan packa en liten väska till skolan. För det kan ju behövas. Idag eller på onsdag ska vi ha lite matte. Men jag tar med boken idag för säkerhetsskull. Jag satt hemma och räknade lite igår. Då kände jag mig rätt duktig. Sedan måste jag ringa M och kolla lite imorgon. Jag längtar!

------------------------------------
En eloge till dig som försöker.
Även om jag bara sabbar allting.
Omedvetet, of course, men ändå.
Jag ska skärpa mig.
Jag lovar förbättring.


------------------------------------
I can't live, with or without you <3

Inga kommentarer: