söndag, februari 3

Mitt sinne är förgiftat

Jag har haft en toppenhelg! Men nu mår jag inte så bra. Jag vet inte riktigt vad det är. Kan det bero på bakluckan jag fick i huvudet? Jag vet inte riktigt, jag känner mig som en förstörd människa i alla fall. Rysningar i kroppen, borta i huvudet och illamående. Och så vill man bara lägga sig ner och gråta för att man är så jäkla less.
Fastän jag ska till Skövde på lovet och fastän jag är jävligt nöjd med min tillvaro för tillfället. Äh, vem försöker jag lura egentligen?
Kinderna är heta och jag är helt uppochner. Jag pratade med ena syrran förut och ska strax ringa den andra.
Det känns som en evighet tills jag får flytta. Det är en sån här kväll när allt som är färgat blir grått. Inte bra. Inte bra alls.

Jag sätter mig nog framför Cleopatra sen. Så jäkla bra film! Jag får rysningar av den och sitter på helspänn. Jag har bara sett en timma av tre, men jag älskar den redan.
Jag orkar inte skriva mer nu. Ska ta tempen bara för att bekräfta att jag inte har feber. Men kroppen är sjuk, mitt sinne är förgiftat. Och det värker i bröstkorgen.

Inga kommentarer: