måndag, februari 11

"Han drog upp något jättepinsamt"

Nu ska jag krypa till sängs. Efter en härlig dag! En riktig toppendag. Faktiskt. Det trodde jag då inte alls när jag klev upp imorse. Om jag ska vara riktigt ärlig. Vilket man egentligen inte behöver va i detta samhälle, så det där hade jag inte behövt dryfta ett skvatt om. Men det gjorde jag alltså.
Jag har pratat med I. På fredag, efter skolan tränar vi på våran fantastiska hemlighet. =) Jag röstar för att vi har en godispåse med också. Men kul som satan, det lär vi ha! Och det ska vi ha! Sedan kanske det blir Let's dance-mys någonstans?

Igårkväll började jag läsa i Nödvändigheten i att dansa. Som jag med spänning ska fortsätta lite på. Jag mår lite illa, så det passar bra att gå och sova nu. Jag har varit duktig idag. Tvättat ansiktet noga, tagit medicinen, borstat tänderna och smörjt in ansiktet.
Mamma och jag var ute och gick förut. Väldigt mysigt, vi stod och tittade på stjärnhimlen och sedan blev vi alldeles yra i våra huvuden. Men mysigt, det var det.

Jag har slängt på två brev också. Varav det ena låg i ett rött kuvert. Gissa själva gott folk. Jag tänker inte slänga alla svar i käften på er.

"Han drog upp något jättepinsamt"
SNUSKMAMMA! Jag sa visserligen detta, men mamma satte igång sina tankar. Inte alls bra ibland.

Inga kommentarer: