fredag, februari 8

Hur?

En sak jag inte tycker om. Det är killar som hävdar sig själva genom att trycka ner andra. Speciellt inte killar som försöker vinna poäng genom att trycka ner gamla ex/ragg! Särskilt inte om det är en kille man verkligen respekterar och fortfarande gillar som de trycker ner. Det är en dålig idé ens. Särskilt som killarna själva ofta inte har varit något bättre.
När de kommer med kommentarer som:
"men jag är inte som han, jag är bättre, jag skulle aldrig behandla dig sådär".
Då bränner de alla sina chanser. Och det känns som att det där är vanligare hos killar än hos tjejer. Eller är det bara jag som haft oturen att råka ut för det där?

Hur undviker man att bli fast i ett ex egentligen? Hur undviker man att bli rejält träffad av kärleken?

kasst inlägg. Men jag oroar mig för att det ska börja blöda ur mina öron.

Inga kommentarer: