torsdag, februari 7

Var tog den förmågan vägen?

Skola idag. Nationella, uppsats i svenska. Gah! Men man ska inte klaga, för alla Sveriges nior ska ju gå igenom detta. Det blir mitt första nationella i år. Vi får hoppas på det bästa.
Jag har en dålig hårdag idag, för jag sov med en blöt tofs inatt. Men jag hade inget val. Dessutom kunde jag knappt somna, kan ju bero på att jag sov länge igårmorse. Jag låg och tänkte, försökte koppla bort tankarna, men det gick inte. De två senaste gångerna då jag har velat blockera allt har det inte funkat så bra. Var tog den förmågan vägen?
Lite ord. Vet inte riktigt, jag tappar tron, men vill ändå.

Pappa ropar. Ska gå och se vad gaphalsen vill. Och packa ner glasögonen, det kan vara skönt att ha dem senare.

Dagens klädsel: Gröna baggy byxor, grå, lös topp, grå tröja.
Dagens smycken: Stort hängande S, ringar i öronen.
Dagens smink: Foundation här&där, mascara.
Dagens parfym: Naomi Campbell.
Dagens hårprodukt: Mousse och balsamspray.

Ha en bra dag =)

*gick inte att publicera imorse*

Inga kommentarer: