lördag, februari 23

Gammalt

Jag läste lite gamla bloggar från Lunar, jag bloggade aktivt där ett tag. Långa bloggar varje dag. Sedan övergick jag hit och tappade en mängd läsare på köpet.
Det som följer är från olika bloggar, texter jag skrivit, för länge sedan.

Jag vill inte se tiden sätta sina spår på min älskade
Så jag går nu
Jag vill minnas honom som han är idag
Ung och stark
Jag vill inte se honom som en utsliten produkt


Hon är otrogen i tankarna
Där har hon gjort allt det förbjudna
Där har hon följt sitt hjärtas längtan


I know you feel sad
I've tried to make you feel glad
But your stuck in the past
Oh, you're not learning fast
You're always there
When will you begin to live here?
I haven't much to say
You want love in every way
Now you are gone
Baby, I have none
You have disappear
I wish I had you near


Du sårar mig verbalt
Med dina tankar och meningar
Som egentligen kanske inte betyder något
Men som när de är uttalade blir en hel värld
En hel värld där allt plötsligt är sårbart

Inga kommentarer: