onsdag, februari 20

Världen är påväg utför

Det jobbigaste med bloggar är att ibland tar folk åt sig. Men det kanske inte är rätt folk som tar åt sig. Samtidigt gillar jag inte när folk antar grejer heller. Jag gillar inte missförstånd. Jag gillar inte osämjor och bråk.

Jag har ont i magen. Är väldigt mätt, vi åt Makedoniska pannkakor idag, min favoriträtt. Det är hur gott som helst! Jag struntade i dansen idag och var hemma för att umgås med Syrran istället. Det är ju trots allt hennes födelsedag och vi träffas ju så sällan. Jag blir mycket gladare och mår mycket bättre när mina systrar är hemma, eller åtminstone någon av dem. Så jag lär ju vara ganska glad till hösten när jag ska bo med E. Förhoppningsvis! Såvida hon håller sig till våra regler. Eller snarare mina regler till henne, No boys! Jag får såklart träffa killar. Men inte hon, för ibland blir hon så jäkla jobbig då.

Men nu ska jag snart titta på KändisJeopardy med allas vår BERT KARLSSON! Jag tycker han är asskön, faktiskt. För tillfället tittar jag på Robins. Han är så jäkla snygg! Och förut tittade vi på Dirty Dancing och han Javíer är också jäkligt snygg. Då blir man kär, ni vet, hjärtat dunkar snabbare.

Biologiprovet gick käpprätt åt helvete. Sicka frågor? Ursäkta, har vi ens läst om vissa saker? Världen är påväg utför. Helt klart.
På franskan skrattade vi mest och pratade om barndomen. Det är väldigt skönt faktiskt. ID och jag har planerat lite inför fredag v.12. Det kommer bli så jäkla bra! Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: