söndag, februari 10

2 saker



Idag har jag kommit på två saker. Vilket är två saker mer än vad jag brukar komma på. Ungefär. Eller kanske tre? Hursomhelst. Vad jag kommit fram till är följande:

1. Om man ska förföra någon, då ska man vara brunett. För om man hör ordet förförerska, då tänker man på en brunhårig tjej. För mig känns en blond "förförerska" bara slampig. Vet inte varför, men så är det!

2. I en filmscen där flickvännen kommer på att sin pojkvän är otrogen går det till på följande sätt. Hon hittar en vit skjorta med röda kyssmärken. Så otroligt klassiskt.

-----------------------------
Var på musikal idag och den var så jäkla bra! Jag kan liksom inte släppa den. Alla, verkligen alla borde se den! Min danslärare var så himla bra! Jag blev så glad när jag såg henne och det var skitduktiga dansare och allting kändes enkelt men så himla bra och trovärdigt. Vill se den igen och igen och igen!

Jag ska nog sova snart också.



GOD NATT!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag saknar, men allt känns närmare dig när jag läser din blogg!