tisdag, februari 12

Porrfilm. Snusktidningar.

Idag har jag mest läst Cosmo och skrivit texter av diverse slag, efter skolan. För först var jag i skolan. Såklart. Jag är trött och har ont i ögonen och ont i nacken. Det har varit en bra dag, men bortkastad som fan.

Mitt tangentbord krånglar. Jag ska nog byta ut det mot ett annat tror jag. Något som inte krånglar och dummar sig. Jag borde städa mitt rum, men det finns viktigare saker att göra. Om dammtussar är bevis på att man har roligare saker för sig måste mitt liv vara en sjuhelsikes fest alltså.
För övrigt är jag less på alla fördomar. Och alla konstiga blickar när jag inte vet såna där grejer. Men hur fasiken skulle jag kunna????

Nu ska jag förbereda mig för Gossip Girl! Jag avgudar den serien! Och träna engelska glosor.
Förresten fick jag ett nytt smeknamn idag, Snusken. Varifrån det kommer?

Diskussionslektion:

Fråga: Varifrån får de unga sin bild av sex?
Jag: Porrfilm. Snusktidningar.

Jag pratade faktiskt INTE om mig själv utan bara i allmänhet. Men det fattade inte folk. Jag är bara glad att det inte kom i sjuan. Det lär nog glömmas bort om några dagar. Det hoppas jag på =)

BYE!

Inga kommentarer: