söndag, februari 10

Min pappa är rik, ska vi hångla?

Nu sitter jag här och om någon kom in genom dörren skulle den få sig ett gott skratt. Hoppas jag. För ett gott skratt förlänger livet. Jag har en hemsk frisyr. En jättekonstig tofs uppe i pannan med en liten hårtofs som slänger åt ena sidan, mest vänster tror jag det är. Jag fryser om mina fötter och jag funderar på att städa sängen och bädda om den med nya härliga lakan. Tanken lockar väldigt mycket! Så det blir nog så, om jag får tummen ur arslet vill säga. Inte bokstavligt talat alltså. Tummarna har jag på tangentbordet, helt säkert.

Jag såg repris av Melodifestivalen idag. Björn G var ju kanon!! Vilket jag vet att jag inte är ensam om att tycka. Jag tänker göra precis som alla andra, säga min åsikt om låtarna. I korta drag.

1. Den var rätt skön.
2. Lite söt, men ganska lam.
3. Jag gillade den :)
4. Mysig!
5. Rätt svängig :)
6. Skitbra!
7. FANTASTISK!
8. Gå och dra något gammalt över dig. Oj, vad sägs om dig själv?


Jag håller på och bäddar om sängen. Nu känner jag mig duktig. Skidor imorgon och jag vill inte. Dessutom gör det ont, ont, ont i bröstkorgen!

Tack och Godnatt!

Inga kommentarer: