tisdag, februari 5

Och den dumma flugan flög

Jag har inte bloggat sedan i söndags och borde egentligen inte göra det nu heller. Jag har faktiskt en liten hjärnskakning och jag borde sova nu. Hjärnan gör ont. Och jag är DESPERAT! Som fan själv! Ideligen går jag och beklagar mig för mamma och vräker ur mig kommentarer om att mitt liv är så jävla sorgligt.
Om jag önskar en människa något ont i fortsättningen ska jag inte önska att de vore döda, vad fan är det för lidelse egentligen? Nej, jag ska önska att de får hjärnskakning. Där snackar vi lidelse, pain och så vidare. Muuuhaha. Hjärnskakning, världens nya huvudvärk.

Min mamma kunde ha blivit fotomodell. Vad sur jag blir på henne att hon inte blev det. Hon var så jäkla läcker som ung. Men hon slösade bort det. ;)
Pappa hade aldrig kunnat bli orkestermedlem på en flöjt. Never. Det skulle inte funka.
Jag börjar oroa mig lite för framtiden och plågas av hemska tankar. Jag avslöjar inte om vad. Det är min huvudvärk.

Flyg dumma fluga flyg och den dumma flugan flög.

Inga kommentarer: