lördag, februari 23

Loveseat & Sea Line

Jag klev upp ungefär åtta och käkade en lång frukost. Med trevligt folk. Sedan åkte våra nattgäster och vi ägnade oss åt vårat. Jag håller på med hemkunskapen, ritar in möbler, lägger till, köper och ordnar. Det börjar bli klart nu. Jag har hittat en serieutemöbler jag skulle kunna ruinera mig för, Coconut heter dem och finns på Helgbutiken. Det andas utomlands, lyx och bekvämlighet. Utomhuspoolen, terassen och där står dem. Och de osar Karibien.

Coconut loveseat sofa

Det fanns också en fin soffa från som heter Breeze Sea Line som faller mig i smaken. Jag tror inte att man kan titta på dessa möbler utan att vilja åka utomlands. Jag vill ha dem! Och någon gång ska jag ha dem!


Breeze Sea Line

Nu ska jag fortsätta med pluggande. Tog en paus precis för Morfar ringde och vi tjötade några minuter. Han är en av de goaste jag har <3
Som sagt, arbetet väntar och sedan blir det franska. Jag hoppas på att få håret flätat idag. Men då måste det verkligen tvättas först, det är då ett som är säkert! Men det vore trevligt, förnyelse förnöjer tillvaron. Så är det verkligen.
Undra om inte vi har glass i frysen och chokladsås i skåpet?
Det är kallt ute, blåsigt och snön lyser vit.

Inga kommentarer: