tisdag, februari 19

Något med mig och pärlor

När jag klev upp imorse började allt snurra och jag kände mig yr. Som att jag åkte hit och dit. Fastän jag förmodligen inte gjorde det alls. Jag känner mig trött och hemsk. Jag vill krypa tillbaka ner i sängen och sova. Fast ändå känner jag inte för att sova. Det är skumt det där. Jag känner inte direkt för skola heller om jag ska vara ärlig. Som vi konstaterade igår, det har börjat bli så tjatigt och surigt där nu. Dit vill man ju verkligen inte gå.
Hoppas att alla har med sig pengar till skoltröjorna idag. Nu när de ligger därnere på Ica så vill man ju ha dem! Jag är nog inte totalt ensam om det.

Ikväll är det Gossip Girl! Jag längtar. Det är definitivt en av veckans höjdpunkter. Helt klart.

Det är något med mig och pärlor. Vi funkar helt enkelt inte. Idag försökte jag att använda pärlhalsband, men det gick inte. Fast just idag kan det ju också bero på att jag tycker att det är lite för långt. Det gick ner till linnets kant och jag vill ha det lite högre upp. Så då fick det bli ett annat halsband.
Nämligen detta

Ja, jag vet att det är två halsband på bilden.
Jag är stolt ägare till båda två. Det jag valde idag är ett guldhjärta (säger inte så mycket), men inte det som är enbart guld, utan det hjärtat med en massa blänkande saker i mitten. Jag vet inte riktigt vad det är för något. Någon som har ett förslag? Jag tror att jag fick det när jag döptes. Idag pryder det min hals. Och ett par guldringar i öronen som ser lite sjaskiga ut av någon skum anledning som jag själv inte har någon aning om. Tillsammans med vit kofta (syrrans från Gina), bredrandigt rosa/brunt linne till bruna mjukisbyxor. Såna där i lite luddigt tyg som jag inte finner namnet på just nu.

Skola, livets plåga. Imorgon är det biologi prov. Jag avskyr matte, även om det går ganska bra ändå. Jag vill skriva, skriva, skriva.
Jag hittade en tvåa exakt där Syrran & jag vill bo. Exakt där. Alldeles lagom. 134 D. Jag vill ha den! Ledig från 1 juni. Inte helt omöjligt?? Jag ska prata med mamma och pappa. Le lite sött, lägga håret bakom öronen och förstora upp ögonen. Eller testa min katten-i-shrek-min. Den minen kan funka bättre.

Nu ska jag spruta parfym på mig. På tal om parfymer så vill jag ha Mariah Careys parfym. Så nu vet ni det! Den innehåller marshmallows. Men idag så använder jag kanske Christina Aguilera eller en doft som heter Mariage.

Toodeloo =)

Inga kommentarer: