lördag, februari 9

Inatt drömde jag att...

Dagens tips till alla goa människor därute

http://www.youtube.com/watch?v=V16Wcxys4uQ&feature=related

Det är ett jätteskönt klipp! Så jag tycker verkligen att man ska kika in det.

Idag börjar Melodifestivalen. Kan någon verkligen ha missat det? Tydligen, min äldsta syrra hade gjort det. För mig är det skandal. Själv ska jag inte se Melodifestivalen. Av en enda enkel anledning, jag är inte hemma. För ikväll, eller snarare nu i eftermiddag ska jag och mamma in till stan, gå runt lite, käka på restaurang och sedan gå på en dansföreställning. Jättekul! Synd bara att man missar Melodifestivalen dock.
Det är ju VM i Skidskytte i Östersund ifall någon har missat det också. Antagligen är stan packat med folk.

Inatt drömde jag att jag gick och la mig i en säng och när jag en kort stund senare vaknade till hade jag krypit ner under lakanet. Snacka om att leva i sina drömmar.
Annars är det ganska fattigt med spännande inslag i tillvaron just nu. Imorgon ska jag plugga och allra helst vill jag bli krönikör för tillfället i alla fall.

Inga kommentarer: