lördag, februari 16

Don't work on a sunday


Nu är min kära syster här =) Och det är ju rätt kul! Jag orkade inte följa med och hämta henne imorse. Så jag sov istället. Vi har löst melodikrysset och läst kontaktannonser. Det är alltid lika intressant! Att en del bara kan söka efter gifta kvinnor eller sambos! Ofattbart!
I alla fall, så har vi haft det trevligt. Pratade med T, sen blev jag elak och orkade inte mera. För jag umgicks med syrran istället.
Vi ska sjunga karaoke snart. För det tycker jag om.

Igår hade vi riktigt kul. Fick fram en helt okej dans sedan i slutet. Innan vi åkte hem till V och käkade gött och hade det trevligt. Slänger in en bild. Som blev två. En när jag och I dansar och en på mig när jag vinglar runt hemma hos V. Spiknykter förstås. Bara för att påpeka det. Men jag skrattade så mycket!
Jag har ont i knäna!

Inga kommentarer: