onsdag, februari 13

Jag är rätt patetisk

Nu sitter jag här. Med trötta, sminkade ögon. Så jag känner mig rätt rejält risig idag faktiskt. Så jag har örhängen, två halsband och två armband. Lite som kompensation. Eller nått sånt där.
Idag ska vi dansa square dance. Det blir säkert askul. Jag har med mig ett par mjukisar och en t-shirt just in case.

Dagens klädsel: Lite gråaktiga jeans, en lång lila klänning, skärp och en svart tröja över.
Dagens smycken: Långt halsbad med ringar, ett litet kors, två armband som klirrar och silverringar i öronen.
Dagens smink: Foundation där det behövdes, mascara, läppsyl och ska lägga på lite glitter på fransarna kanske!
Dagens parfym: Street
Dagens hårprodukt: Balsamspray

Nu har jag lite att pyssla med.

-------------------------------------
Det var något du sa som jag inte kan glömma. Som jag låg och tänkte på en stund efter. Som upptar mina tankar nu. Och jag ville likadant. Jag ville exakt lika jävla dant! Precis sådär. Fast mycket mer. Och jag har inte släppt tankarna ens nu. Jag är rätt patetisk, men jag trivs så.

Inga kommentarer: