måndag, februari 11

En diss till killar

Denna dikten skrev jag och I, vårterminen i åttan. Och den är faktiskt jäkligt bra, det måste jag erkänna! =) Read and enjoy

Jag kunde blivit kär i dig
Om du inte var som en tjej
För dig hyser jag kärlek
Det är synd att du är så vek
Du har så taniga ben
Du är så himla klen

Dra upp byxorna, du visar din äckliga häck
Den ser ändå inte bra ut, den ser ut som en säck
Hört talas om sax?
Du fyller frissan med vax
Du, killar är verkligen klena
Tänker endast med det mellan bena

Du går alltid omkring med din fula mössa
Fan, jag skjuter dig snart med en bössa
Om du inte har mössa har du keps
Ur hörlurarna vrålar steps

Du blåser upp dig som en fisk
Du förtjänar en ordentlig omgång smisk
Du tror du är någonting med ditt såkallade ”sexpack”
Den ”skönheten” har du skapat med hjälp av en ölback
En öl får dig att spy
Från dig vill jag bara fly

Dina näsborrar ser ut som ett stormigt fält
Jag måste söka skydd i ett tält
Du är som en lodis
Jag äter hellre godis
Än att spendera en kväll i ditt sällskap
Du är verkligen inget kap

Jag gillar inte din kropp
Och definitivt inte din snopp
Du vill endast dra ner min byxa
Jag slår dig med en yxa

Den sämsta delen är din snopp
Den tar verkligen aldrig stopp
Som en utfälld tumstock
Usch, din vidriga kåtbock
Du har aldrig varit bra i sängen
Du har nog inte fattat poängen

Jag har en hel lista full med klagomål
Jag hoppas du brinner upp till kol
Nu när du vet hur jag känner
Kan du skaffa några vänner

Det finns dock undantag
Och med dom rymmer jag

Inga kommentarer: