söndag, februari 17

God should know


Denna ljusstake ska jag ha i min lägenhet.

Jag sitter här med ett glas pepsi. Hälsodrinkar i all dess ära, inget slår ett glas läsk. Jo, det gör det väl egentligen. Men just nu har jag ingen milkshake här. Då får pepsin duga. Känns lite slappt söndagsaktigt över det hela.
Jag har jobbat med min lägenhet. Och det är ett stort arbete. Nästa helg ska jag fan i mig jobba både lördag&söndag! Slita som ett djur. Jag måste räkna matte och läsa biologi också. Att jag alltid är ute i sista sekund. Men matten tar jag nog imorgon. Och biologin senare. Kan läsa på väg till bion och det SKA jag göra!
Vi ska se Underbar och älskad av alla. Jag tror att den är toppen! Så jag har höga förväntningar på den. Innan ska vi äta en god middag till min systers ära. Som vi egentligen skulle ha ätit igår. Men då blev vi bjudna till grannarna på middag. Så vi gick dit och käkade. Mycket, mycket trevligt. Jag tycker om att umgås, för det mesta. Dessutom är det kul att klä upp sig och det är enkla människor, men ändå inte. Man känner sig hemma och bekväm hos dem. De hade en skön soffa.

Imorgon är det skola, jag har ingen lust riktigt. Men det är två veckor kvar till lov. Håll ut soldater! Sedan går vi 1½ vecka och sedan påsklov. Då det kommer en trevlig familj hit för att fira påsk! Mysigt.
Så det ska nog funka. Imorgon har jag bad&skidor. Blä, blä, blä. Men skidor var jättekul förra gången, hoppas att det blir likadant imorgon. Vi får tro på det bästa förstås.

Nu tog pepsin slut. Påfyllning?

Jag ska snart duscha också, om bara syrran kan bli klar någon gång. Men det kanske är att hoppas på för mycket.
Jag ska sluta vara så hemlighetsfull med alla namn och inte bara skriva en enda bokstav. Men ibland känns det schysst att inte skriva ut hela. Men det är förvirrande med alla bokstäver och en del har ju samma bokstav. Krångligt. Så vi får se hur det blir med det hela.

I wanna see heaven in your eyes
I really don't like to watch you cry
I wanna feel glad and be alive
God should know I really miss your smile


Nu är syrran visst klar i duschen. Jag får ta tillbaka mina ord längre upp. Nu ska jag skutta in i duschen. Ciao!


Såhär såg jag ut igår.

Inga kommentarer: