torsdag, februari 14


Detta kortet skickade jag till X.


«Everything is simple with Sanna.»

Hittade någon sida på bilddagboken. En länk till en sida alltså.
Slogans. Rätt kul. Denna fick jag upp första gången. =)

Det var kul i skolan. M kom förbi och åkte med bussen hem! Som att gå tillbaka i tiden. Jag har blivit lite uppvaktad. Känns ju alltid bra :)
Hemma åt vi jättegod svampsoppa och äppelpaj med vaniljsås som smakade GUDOMLIGT! Åh, det var så himla gott! Skulle kunna äta den där pajen varenda dag och aldrig ledsna. Mina fingrar är stela och frusna. Jag ska sätta mig och läsa en bok som heter Förintelseindustrin. För att få mer kött på benen till min rapport om Förintelsen. Känns inte alls lockande, det är jobbigt att hålla på med det där. Psykiskt. Men jag valde område själv. Det var det enda som tilltalade mig. Så det blir lite av en utmaning.

På So:n skrattade vi mest hela tiden. Vi hade riktigt kul faktiskt. Plus att jag fick 12/12 på Nutidsorienteringen. Men det var min typ av frågor, rakt igenom.
Nu ska jag kika dancemoves och sedan läsa och slappa. Fast jag ska göra en grej till syrran också. =)


Detta kortet fick jag! =)

Inga kommentarer: