onsdag, december 26

Mellandagsrea

Nu är första dagen av mellandagsrean avklarad och cirka 1000 svenska rikstaler spenderades hejvilt. Men dock endast på bra saker. Bara bra saker köper jag.
Nu i juletider är jag för listor. Så det blir en lista på vad som handlades.

Rött nagellack
Sminkborttagning
Hårborste med vildsvinsborst
Guldglittrig eyeliner
En lång tröja, svart och enkel
En tröja med en guldig rand och en svartsidenrand i svar.
Tre par trosor
Tre par strumpor
En bok, Är det någon där av Marian Keys
Lite julklappar till folk i Söder
Guldglittriga leggins


Kan hända att jag glömt något. Det har jag förmodligen med all säkerhet gjort. Men troligtvis inget viktigt i såna fall. På fredag blir det också en sväng på mellandagsrean och fika med K.F. Vilket känns alldeles förträffligt mysigt. Våran bio gick inte så vi struntar i det.

Åh, jag har säkert glömt att packa ner något. Jag har faktiskt ganska lite packning med mig, inte massa onödiga sommarkläder. För det är ju inte sommar. Det är lättare att packa på vintern. Varma kläder med hög mysfaktor.

Men nu ska jag spilla tid på något annat. Vi ses 6 januari!

Gott nytt år!

Inga kommentarer: