söndag, december 9

Happy as a girl can be

HAPPY AS A GIRL CAN BE!

Det är jag just nu. För biljetterna till Göteborg är bokade. Fjärde januari sticker jag och K.F till Göteborg. Dit F redan anlänt och där träffar vi även A.B. Kan det bli bättre? Jag känner ett lyckorus i hela kroppen. Det är såhär livet ska kännas. Uppstelt och lyckligt. Jag känner för att hoppa omkring, skutta och sjunga glada sånger. Ändå låter det hela så simpelt, en tripp till Göteborg. Men ingen förstår nog möjligheterna med det hela. Dels har jag inte träffat A.B sen hmm, syrrans konfirmation och det är evigheter sedan. Såklart hade jag velat ha mer tid med henne. Men man får nöja sig med det man får. Och det räcker gott och väl.
Det kan inte bli annat än underbart! Bara goa människor i en go stad och jag mitt bland allt detta.
Jag tror jag fick en energikick just nu. Nej, lycka kan beskrivas med dessa människor. Jag saknar lite ord faktiskt. Vet inte riktigt hur man ska klä dessa känslor i ord. Kanske meningslöst att försöka?
Jag har något att se fram emot, något som gör dagarna kortare och världen lite ljusare.

Såhär kan det kanske beskrivas. För man får samma känsla som om det är sommar, så detta ordet passar nog bra:
Sol.

Åh, jullovet kommer bli fantastiskt och stor del av tacket kommer att gå till dessa kalaspinglor! <3

SolSolSol

Bara för att A.B ska le när hon läser detta, "Men ditt smuck".

Inga kommentarer: