fredag, december 14

Toppenbesked NOT

Nu sitter jag här och E och S.M står här i rummet och gör sig pyntade. Liknar lite julgranspynt, skimmer hit och skimmer dit. Glitter och glamour. Själv sitter jag här med håret i en knut och känner mig inte alls bekväm i det som syrran satt på mig för att hon tycker det var fint. Svarta tights, ett svart linne och något brunt schabrak utanpå. Ja, ni hör ju själva hur det låter. Helknasigt. Tänk er då hur det hela ska se ut! Ja, jag ber till Gud. Ah, vi får se hur det hela slutar.
Bussen går inte förrän halvnio kan tilläggas, men de är snart klara. Why? Jaja, då har de gott om tid åt mig sedan. Det känns ju tryggt i alla fall.

Vi ska alltså på dans ikväll. Fun, fun, fun.

Läkaren ringde precis. Fick ett toppenbesked. Verkligen inte. Jag är allergisk mot katter OCH hundar. Det här känns ju apakul.

Inga kommentarer: