lördag, december 15

Sliskvarning

Det var riktigt kul igår. Förutom att en av dem som jag dansade med LUKTADE MIG I HÅRET! Hur skumt var inte det då? Nej, det riktigt lyste sliskvarning omkring honom. Men som sagt, det var en bra grej det hela, dansen alltså. Bandet var asbra! Men bussresan hem var ju döden. Vilket irriterande skratt, om jag hade ett sånt skärande skratt skulle jag aldrig gå ut och jämt ha en kudde i käften. Ett tips till denna någon.
Det kändes tryggt också att vi hade en busschaufför som var så säker på bussen. Det skänkte ro och avkoppling. Jo, jag är så fullt seriös.
Det var en helball kväll.
Hemma åt vi mackor mitt i natten innan vi sov. Imorse väcktes jag av ett onödigt sms. Sedan gick vi upp och käkade och jag har duschat. Snart ska vi åka bort till julmarknaden. Jag känner mig inte så laddad. Men det får funka. Jag ska bara ta på mig ett par strumpor. Men ögonen och huvudet är trötta och värker.

Jag hade sån himla smärta i lungorna igår. Det var riktigt otäckt. Och jag är allergisk mot väldigt mycket.

Jag hade en sån sjuk dröm. Som bara irriterar mig. Jag måste kolla betydelsen.

Inga kommentarer: