onsdag, december 5

Personlig rekord


















Jag spöade A.A på bejeweled eller hur det stavas förut så att det bara visslade om det. Han skulle aldrig erkänna det, men sanningen är faktiskt sådan. Han påstår att han nollställde sin poäng. Ja, han började väl på en ny omgång eller nått? Hursomhelst, han lämnade och jag spelade klart min sista omgång och kom upp i 14 805 poäng. Jag tror nästan att det är personligt rekord faktiskt? Kan ju knappast ha fått högre förut, inte särskilt troligt.
Jag har nog blivit spelberoende de senaste dagarna. Hur ska det gå imorgon? När jag är ensam hela dagen, inte en enda själ att spela spel med. Blip kommer att bli min räddning. Det är då ett som är säkert.

Jag ska plugga som en liten mört imorgon. Biologi och franska tills jag spyr. Jag är medveten om att de senaste bloggarna bara följer mitt spelberoende och mitt pluggande. Men på fredag är det två prov mindre att skriva om i alla fall.

Mina fingrar är ett slags mysterium. De är grymt fula faktiskt. Fuck you-fingret eller heter det långfingret? Hursomhelst, alla vet ju vad jag menar för finger. Det fula fingret. Det fingret är jättesnett och de två närmsta fingrarna böjer sig mot det från varje sida. Lillfingrarna sticker gärna iväg utåt sidorna eller upp i luften eller något. Tummen är kort och knubbig.
Jag måste erkänna en sanning om lillfingrarna, de tycker om att sticka ut när man dricker. Sådär som på den där reklamen, fingret älskling. Det är mitt lillfinger i ett nötskal. Det kan hända utan att jag tänker på det. Vilket M.B påpekade så sött förra sommaren.

Jag måste i alla fall börja spara ut naglarna igen och försöka skaffa ett blodrött nagellack snart. Det är ju så härligt. Men i stan i måndags hittade jag aldrig den där rätta färgen till ett rimligt pris. Men jag ger inte upp, åh nej, verkligen inte.

Nu skickar K.F en låt av Per Gessle. Någon gammal poetisk låt. Spännande.

Nej, GOD NATT SVERIGE!

Inga kommentarer: