tisdag, december 25

Julklappslista

Nu är julafton över och jag slumrade några minuter eller nått under Kalle Anka. Ja, jag vet, fy skäms på mig. Här kommer en lista över vad jag numera är ägare till.:

Hematitörhängen (specialgjorda för moí)
Guldringar med glitter
Rosa halsband
Aguileras parfym samt bodylotion och duschgel
Feet kit
Date presentask, parfym, läppglans och deo
Min dopbok
Sandor/Ida
Save the last dance
High School Musical 2
En tröja
En tavla av en balettdansös med uppmuntrande ord på
Enormt mycket pengar


Jag fick bara bra saker och det känns toppen! Imorgon ska vi in på mellandagsrean. Det blir lite julklappshandlanden och förhoppningsvis lite snygga kläder. Fast ska spara det mesta tills det blir dags för Göteborg den 4 Januari.

Här kommer en bild på tavlan jag fick. Som min ena syster har målat. När jag flyttar ska denna få en hedersplats på väggen. Någonstans där jag ständigt ser den.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men gud! hur kan man vara så duktig? :O