söndag, juli 13

Tomt

http://www.youtube.com/watch?v=6oRAhyiyPoc
Den här låten är en av de härligaste låtarna som finns. Jag är helt galen i den här, den är så jäkla fin och härlig. Jag önskar att jag hade den som riktig fil.

Nu har KF och hennes familj gett sig iväg. De var sega, men det gillar vi. Det känns lite konstigt att de är borta nu. KF har varit här i två veckor och två dagar och hennes familj har varit här i en vecka. Och nu då? Vad händer nu? Det känns tomt här hemma nu. Men det finns massor att göra, en massa att tvätta inför flytten och packa ner. Jag har packat ner en låda idag med en massa böcker, mina dvdfilmer och några stickade tröjor, benvärmare och mina fina byxor. Dessutom har jag och E valt ut lite filmer vi vill ha med oss ner och prackat på KF en massa filmer att ta med sig hem som vi kan hämta därnere sedan.
Senare idag ska jag och S ut i ladan och leta efter lite porslin. Jag har kommit på att jag och E kan ta med oss vårat gröna, gula och blåa porslin. Det är fint, även om det kan störa vissa personers öron. Det är av det där slaget som kan ge folk rysningar när man drar gafflar mot det.
Beroende på när vi åker så är det antingen 15 eller 17 dagar kvar tills jag åker. Nu börjar det dra ihop sig om jag ska hinna träffa alla jag vill träffa innan jag åker. Sommaren går fort, fortare än vad man tror! Ta vara på tiden juveler.


You read my eyes just like a diary

Inga kommentarer: