lördag, juli 26

Projekt Fäviken

Jag hatar när man vaknar på morgonen och upptäcker att någon har ringt under natten och man har inte den blekaste aning om vem det kan vara som har ringt. När man sedan kollar eniro och hitta utan resultat blir man frustrerad. Liksom, vad är det för tönt? Jag skickade iväg ett sms, men det verkar inte ha kommit fram än. Vi får väl se hur det hela följer. Telefonnumret har ringt två gånger, halvtvå och tre. Normala människor ligger och sover då, så där har vi en ledtråd. Det är någon onormal.

USCH JAG BLIR GALEN PÅ ALLA ÄCKLIGA FLUGOR SOM SURRAR RUNT MITT HUVUD ELLER LANDAR PÅ MIN HUD!

Det är nog bäst att jag tar och käkar lite och klär på mig något, men jag vet inte alls vad jag ska ha på mig. Det är väldigt varmt ute så shorts eller kjol blir det väl, men det mesta är ju nerpackat. Jag har försökt få tag i M, men hon svarar inte. E och Mr Mitsubihi(?) har hoppat av Projekt Fäviken, svikare gånger tusen. Men nu ropar en röst i mitt huvuv, sätt fart! Så jag sätter fart =)

Inga kommentarer: