måndag, juli 14

Stressad

Alldeles strax ska jag iväg till jobbet. Mrs Jäktaren skjutsar mig idag för efter jobbet ska jag in till stan med systrarna och Mammi. Mammi måste köpa en laddare till sin telefon. Och jag själv är sugen på att fynda skor och köpa en vit bikinitopp. Jag gillar de från Soc på stadium för 99 kr. Egentligen skulle jag vilja ha en röd eller en gul, men jag gillar inte underdelen på bikinin. Den passade inte alls mig. Men en vit bikinitopp utan mönster vore jättebra att ha. De är bekväma och blir jättefint att ha under något vitt linne när man inte vill att behån ska lysa igenom. Då passar bikiniöverdelar utmärkt.
Senare idag ska vi troligtvis lägga upp en resplan också, bestämma när vi åker ner, när vi åker till Halland och så vidare. Det börjar närma sig, fan vad härligt det känns! Fast jag börjar bli stressad också. Hur ska jag hinna med allting? Det blir i alla fall M&M på torsdag och förhoppningsvis LC på söndag. Och så måste I&V klämmas in också. Det finns massor av folk man vill träffa innan man flyttar. Men jag kommer ju hem, om sisådär en evighet.
Jag ska ringa KF också sedan och höra hur allting gick igår. De glömde sitt schampoo här. Så typiskt dem att glömma något ;).

Men nu måste jag packa lunchlåda. Jag antar att den inte tänker packa sig själv. Föresten blir det premiär idag för mina svarta sandaler. Idag blir deras första dag ute offentligt! =)

Inga kommentarer: