torsdag, juli 3

For Gods Sake

Jag fick precis ett samtal från ett skumt utlandsnummer. Som jag såklart inte hann svara på. Så jag ska strax ringa upp och se vad det är för någon typ. Bara en snabbis, det kan ju vara någon spännande som vill ha tag i mig, men troligen inte.
Idag så har jag och KF följt med pappa in till stan eftersom han skulle fixa en grej med sin telefon. Vi åt lunch i Termosen och sedan tog jag och KF en glass och satt på trappan vid busstaionen medan pappa var inne på Teliabutiken. Det var skönt, men pappa var jätteseg. Eftersom han även var seg innan vi skulle åka har han nu fått ett nytt smeknamn Mrs Jäktaren. KF kom på det och Mrs är lite konstigt, jag vet, men det passar. Det gör det verkligen!

Det är väldigt varmt ute och man blir svettig och klibbig. Alltid skönt med varmt väder dock och strålande sol. Det blir nog Beach Boll för hela slanten, så vida jag kan vara ute. Mrs Jäktaren klipper gräset just nu. Men det är bara att stå ut, be strong, be a man! For God Sake!
Just för stunden finns det inte så mycket mer att säga, jag ska ta hand om disken.

See ya! =)

Inga kommentarer: