lördag, juli 26

Java jävla script

E följde med till Fäviken och vi åt en massa godis i bilen på vägen dit och lyssnade på musik och det var sommarkänsla i kroppen. Sista biten var det en väldigt seg bilkö. Men när vi väl kommit in flöt det på. E plockade på sig en massa pennor och papper och nyckelringar och provsmakade på en hel del. Själv gled jag mest omkring och var allmänt kul. Jag såg en del bekanta ansikten, men lyckades för det mesta undvika kontakt på ett ytterst smidigt sätt. Jag käkade slemmig kyckling och potatisklyftor som var äckligare än skolans. Vi umgicks lite grann med grannarna också. Det allra bästa var hästuppvisningarna, det blev lite kort. Den ungerska posten var helt klart det häftigaste av allt! Och killarna som gjorde det hela går inte av för hackor heller och de kommer ifrån Västergötland. E och jag ska ut och jaga till hösten, för Es skull såklart.
Sedan åkte vi hem och det gick smärtfritt. Nu på kvällen var vi nere vid sjön och E och Mrs Jäktaren badade. Min moder kastade pinnar ut i vattnet så att Saiva simmade för fulla muggar. Jag tog kort och efter en stund dök en mysko kille upp. Han gjorde allt för att skvätta på E och kallade henne för badkruka och en massa annat.

Är det någon som vet hur man får på Javascript på datorn? Jag håller på att bli galen. Internet har lagt av på den andra datorn och jag kommer inte åt min hotmail på denna datan eftersom javascripten inte går att få på. Och en massa annat funkar inte heller. Jag blir gaaalen! Men jag kanske kikar min hotmail när vi kommit ner hos F&F eller Mofaza. Vi får väl se. Jag kommer inte ut på bilddagboken heller vilket betyder att det dröjer ett tag innan jag lägger ut dagens bilder.

Nu ska jag titta på Sommarkrysset, Neverstore ska vara med =)

Inga kommentarer: