tisdag, juli 22

Move bitch

När jag hör Westlifes senaste låt Us against the world blir jag alltid sjukt sugen på att dansa. Balett eller jazz då. Och jag får alltid upp en massa dansscener i huvudet, kille och tjej of course. Tänk er lite den stilen som de kör i slutnumret på Center Stage när de dansar två killar och en tjej till låten If I was the one. Såna där steg fladdrar omkring i huvudet. Vilket gör mig oerhört glad.
Sedan vill jag även dansa till Girlfight, Move Bitch, Stand up, Candy Shop, Shake that ass girl och en massa andra låtar. Hiphop är helt enkelt the shit att dansa till. De har sköna rytmer och häftiga texter.
Men jag borde inte sitta här och drömma mig bort i dansens värld. Jag borde fokusera på jobbet, men det är så himla dött här idag. Finns knappt någonting att göra. Det känns som att hela förmiddagen har spenderats framför Kungen. Och jag har vunnit en hel del måste jag erkänna. Och nu är det dags för lunch. Eftermiddagen fördriver jag nog med en bok och sedan hoppar jag på bussen och seglar hem. Det är bara jag och Mr luktar-svett här nu. Och han slutar före mig så den sista timmen rår jag om stället helt själv. Alltid uppskattat! =)

Inga kommentarer: