fredag, juli 18

Fynd x 2

Idag har jag fyndat. Efter jobbet som förflöt ganska stillsamt så kom min moder och mina systrar och så skulle vi kasta skräp. Min moder hade med sig några kassar från mitt rum med skräp som KF plockat ihop. Hon tänkte vara duktig och sortera det mesta. I botten av stadiumkassen hittade hon mina gröna byxor och den orangea t-shirten som jag nyss köpt. Jag vet inte hur KF tänkte när hon kastade i skräp i den påsen. Hon kanske bara ljög när hon sa att byxorna satt fint och såg ett tillfälle att bli av med dem. Jag har undrat lite över var de är för jag har inte sett kassen på rummet och inte sett kläderna i garderoben. Men idag fick jag svaret och det var väldigt nära att de blev kastade för hade vi inte slängt skräp idag så hade de nog åkt ner i den gröna soptunnan utan någon blick i påsen. Ibland har man änglavakt och det hade jag idag. De där byxorna är mig kära!
KF kommer allt att få sig ett samtal. ;)

Men en bra grej är ju att jag har fyndat de där kläderna två gånger =)
Och ikväll käkar jag godis.

Inga kommentarer: