torsdag, juli 17

Rock'n'roll

E och jag ska ha en plansch i vårat sovrum, det ska egentligen inte vara något på den till en början. Men vi ska göra den fin genom att sätta upp bilder på snygga killar. Så att varenda kille som kommer in i vårat sovrum får komplex. Och bara biffiga killar med enorma muskler, brunbrända och modellansikten. Jag har liksom en sida i mig som är väldigt elak. Som folk kanske inte märker till en början när jag avfyrar ett bländade leende och sedan attackerar jag. ;) Haha.


Var det någon mer än jag som såg Girlicious igår? Så sjukt jävla bra program! Och deras video blev enormt bra. Det är ett av de bästa programen på teve just nu, utan tvekan. De dansar så grymt jävla bra!

Men vädret är lite halvtrist så jag tänker bjuda på en bild. Jodå, jag kan också vara rock'n'roll!

Inga kommentarer: