söndag, juli 20

Ex lovers

Nu är vi hemma efter en familjetur i staden som inleddes med lunch på Arctura. Som jag tycker är en skitrestaurang som inte alls tänker på intoleranta människor. Enligt mig är det en andra klassens restaurang som leker första klass. I alla fall, det är alltid kul att se E livrädd.
Sedan åkte vi ut till Coop och jag tittade på en massa fina skor på Skopunkten och det fanns en massa jag ville ta med mig hem. Skopunkten är kanon och de har mycket fina stövlar, me like! Vi kikade in på Lindex också och jag hittade en jättefin väska, men den hade vit bakgrund och det gillar vi inte. Den blir skitig innan jag hinner stava till längdutvidgningskoefficienten eller något sånt där. Sedan in på Rusta och där köpte E och jag en matta till hallen. Den ser snyggare ut i verkligheten än vad den gör på bilden.

Efteråt åkte vi till Ixo, en affär som jag gillar enormt mycket. De har så mycket roliga saker och E och jag förälskade oss i röda burkar, röda köksredskap och röda skålar som skulle passa perfekt till den röda fondväggen i köket. Det är så kul att kika på saker till lägenheten! Men vi hittade faktiskt en sak till lägenheten där som vi köpte. En voodoodocka för Ex lovers. Skitkul grej alltså! =) Vi tänker lägga den väldigt synligt också så att folk verkligen kan se den. Det finns tio nålar med så sticker man dem där man vill att de ska vara. Och dockan påminner faktiskt om ett av mina ex ;). Om man använder fantasin på ett väldigt kreativt sätt. På Ixo hittade jag ett par jeans från Blend också. Egentligen kostade de 600 spänn men nu var de sänkta till 49. Jag har ingen klockren bild på dem, men det finns en bakifrån som får duga så länge. Men nu ska jag ut och spela beach boll med S.

Inga kommentarer: