måndag, juli 21

Läkarbesök

Idag ska jag till läkaren halvett och kolla mina ögon. Jag har inte nämnt dem nu på ett tag, men de krånglar fortfarande och är rosa och röda och svullna och klias. Så nu ska vi kika så att det verkligen bara är allergi och inte ögoninflammation eller något annat hemskt också. Wish me luck! =)
Och jag är inne på min sista arbetsvecka. Det känns väldigt skönt! Och om ungefär en vecka åker jag ner och bosätter mig i Skara för tre år framöver. Jag längtar efter att börja skolan, jag är sugen på en tuff danslektion.

Dags att ägna mig åt jobbet innan min moder hämtar mig för att ta med mig på läkarbesök. Det var riktigt skönt föresten att cykla imorse, det var en kanonmorgon och nu sjunger Brolle ur radions högtalare. Livet är skönt! =) Synd att U har gått på semester och ersatts med Pl.

Inga kommentarer: