torsdag, juli 10

Piece a cake

Strax ska jag cykla iväg till jobbet, det är jag som öppnar idag. Jag är lite trött och seg och har lite ont i kroppen, jag tippar på träningsvärk. Men efter idag och imorgon så har jag jobbat en hel vecka och det känns skönt. Då är det bara 10 arbetsdagar kvar sedan. Piece a cake. Detta är över på nolltid. Och i augusti kommer pengarna, lagom till matfestivalen har vi räknat ut. Toppen!
E och jag har börjat prata om packningen, vi måste börja packa mer. Vi började för länge sedan och nu har vi inte rört något på evigheter. Det måste bli ändring. Jag tror jag ska försöka tvätta undan lite i helgen och packa ner. Men det är rätt svårt det med faktiskt. Ah, packa ska vi bara göra helt enkelt. Vi har fått in lite grejer i lägenheten nu. Bussiga typer har ställt in lite. Vi har köksbord med 4 stolar och några extrastolar, vi har mikrovågsugn, kaffebryggare, porslin, lampor, soffbord, tevebord och radio. Vi ska få dit en soffa också. Sedan kommer vi med Es skrivbord, en säng härifrån och en ny säng och några små bord. Det kommer nog att bli kanonfint i våran lägenhet.

ETT ENORMT STORT TACK TILL KF SOM HAR STÄDAT HELA MITT RUM =)

Inga kommentarer: