fredag, juli 25

Be Cool

Nu sitter S på tåget och jag och E har spelat Beach Boll. Därmed uppfanns ett nytt ordspråk också som lyder:
"Det där var allt ett riktigt rövskott".
Ingen fattar, men vi förstår. Vi tittar på Be Cool. Och den verkar jävligt bra, visserligen en hel del bråk. Men snygga killar med mycket muskler, inte mig emot.
Jag har i princip packat klart nu, lite smågrejer kvar nu och imorgon åker vi till Fäviken. Det känns jävligt kul! Dessutom har jag ett par mörkblåa shorts från BikBok nu som är väldigt heta. Livet leker. Tyvärr kliar ögat fruktansvärt mycket.

Dagen har varit lugn, jag försov mig imorse men räddade situationen snyggt och sedan dess har det flytit på. Jag har käkat två Magnum idag, en Classic och en Mayan. Så mitt glassbehov är stillat för stunden. Jag har packat klart det mesta och pratat lite med M i telefon. Dessutom har jag bytt lite låtar på min mp3 också. Men nu ska jag ägna mig åt filmen.

=)

Inga kommentarer: