onsdag, juli 23

I judge you when you use poor grammar

Nu har S fått en Cameron Diaz-inspirerad frisyr. Hon var på omslaget till Cosmos Juni-nummer i år. Cameron Diaz alltså och inte S. Men det tror jag egentligen att alla fattade. Min moder frågade om hon skulle boka en klipptid åt mig nu innan vi åker. Men grejen är att egentligen brukar jag vara pigg på att bli klippt men just nu kände jag bara ett stort Nej! Av någon anledning vill jag inte att en hurtbulle klipper i mitt hår, tar bort alldeles för mycket och klipper bort det. Jag vill ha kvar det på huvudet, det sitter bra där. Och de kommer att säga att det är slitet. Som om jag inte redan visste det, jag har massor av kluvna hårtoppar som förpestar min tillvaro med sin existens, ändå är jag verkligen inte beredd att skiljas ifrån dem. Absolut inte!

I alla fall, idag på Facebook hittade jag en massa roliga grupper som jag var tvungen att bli medlem i.
I judge you when you use poor grammar
I Dont care How Comfortable Crocs Are, You Look Like A Dumbass
No, I Don't Care If I Die At 12AM, I Refuse To Pass On Your Chain Letter

...So Apparently I'm Going To Hell
Keep Your Fucking Hand Down in Lecture and Shut Up. No One Cares.

De flesta gick jag med i bara för att namnen är roliga. Men det luktar choklad från köket, mitt känsliga luktsinne uppfattar detta så det känns bäst att ta reda på vad det är för söt doft som retar min näsa och mina smaklökar. Föresten fick vi en stor hink med jordgubbar från en av våra gulliga grannar idag för Mrs Jäktaren klipper hennes gräsmatta eftersom hennes gräsklippare hade gått sönder. Det var väldigt sött gjort av henne. Mrs Jäktaren såg föresten rätt töntig ut när han blinkade med gräsklipparens lampor. Imorgon blir det nog Spröjte pinn med grannarna, vilket säger mer än halva universum ingenting, men som säger oss här i byn massor.

Inga kommentarer: