söndag, juli 6

aoutch

Om bara några minuter, en kvart kanske, tjugo minuter så kommer KFs familj hit tillsammans med Mammi. Så idag har vi mest städat här hemma. Jag har duschat också och tagit en panodil för jag lider av magvärk av värsta sorten. Skitont har jag! Jag gillar inte smärta. Från en viss vinkel ser mina armar väldigt håriga ut.

Igårkväll åt vi en massa godis och tittade på teve, mest filmer och lyssnade på musik. Köket var beslagtaget av två par, dubbeldejt eller något. Vi ringde Mr Suddigum också. Det var trevligt, inte visste jag att han fått en sådan manlig röst. Sedan gick vi ut och sov i stugan och började titta på På smällen. Jag orkade inte se klart hela filmen, det får bli en annan dag. Vi klev upp alldeles för sent idag, men har hunnit med allt ändå.
Imorgon börjar jag jobba, det är bra, för efter min jobbperiod så flyttar vi. Det känns jäkligt skönt! Egen lägenhet, I like it.

Det är märkligt hur man kan sakna en människa ett tag och sedan komma på att den har en massa egenskaper som man inte riktigt gillar. Det är så lätt att skapa sig en bild av en människa som inte stämmer till fullo. Det är så lätt att försköna och redigera i tankarna och fantasin. Fastän verkligheten inte alls är så. Fast å andra sidan finns det nog ingen som är fullkomlig, som enbart har sidor man gillar. Huvudsaken är väl att de bra sidorna väger tyngre än de mindre bra.

aoutch.

Inga kommentarer: